Klacht: Artikelen online betaald en niets ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 10 mei 2019 op fabrieksdiscounter.nl artikelen besteld (totaalbedrag ruim 43 euro) en betaald. Maar helemaal geen ontvangstbevestiging per e-mail. Daarna de klantenservice pagina ingevuld maar geen enkele reactie ontvangen. Ik heb geprobeerd te bellen maar ook dat is niet mogelijk, ik krijg een antwoordapparaat. Ik zit met mijn handen in het haar hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Want ik geloof niet dat ik artikelen ga ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als de producten geleverd worden (waar ik nu niet meer in geloof) of als ik mijn geld terug heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fabrieksdiscounter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht fabrieksdiscounter