Klacht: Automatisch incasso

op 13 april 2018 over Fabletics in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb twee maanden geleden gebeld met een niet zo goed sprekende (maar wel een aardige) mevrouw. Ik had gebeld omdat ik niets wist van het VIP membership. Dit wilde ik graag opzeggen omdat er €49.95 van mijn rekening was gehaald. Dit geld zou ik terugkrijgen en mijn account zou worden opgezegd. Het geld heb ik heel netjes teruggekregen, maar het account was niet omgezet van een VIP account naar een GUESTaccount. Dit zou ook pas de volgende maand gebeuren en daarom heb ik op maand overslaan geklikt. Gisteren kwam ik erachter dat fabletics weer €49.95 had afgeschreven van mijn rekening. Ik heb meteen gebeld, want ik wilde dit niet meer (had niet voor niets vorige keer gebeld). Dit keer kon ze het geld niet terugstorten (geen idee waarom). Wel zou ze nu echt mijn VIP membership opzeggen. Hier ben ik helaas niet tevreden mee, het principe van de site was erg onduidelijk en ik dacht echt dat mijn VIPaccount was omgezet in een guestaccount..

Ik zou graag de €49.95 terug ontvangen die 12 april van mijn rekening is gehaald..

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy1212