Klacht: Wacht sinds vorig jaar op mijn bestelling

Klass op 31 januari 2019 over Fab and Chic in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bestelling geplaatst bij Fab and Chic maar nog steeds geen bestelling ontvangen. Ik lees veel klachten op internet over Fab and Chic, daar ben ik van geschrokken. Weet ook niet zeker of Nikita Kerkman haar juiste naam is. Er staat ook overal dat ze al jaren mensen oplicht. Gelukkig doen meer mensen aangifte.

Nikita Kerkman heeft naar veel klanten een nep email gestuurd;

Beste Klanten,

Na jaren succesvol te zijn geweest hebben wij besloten te stoppen met 
Fabandchic.nl en zullen wij over enkele dagen offline gaan.

Wij willen iedereen bedanken voor alle bestellingen!

Alle bestellingen en retouren die nog lopen zullen wij afhandelen binnen 
30 dagen. Het kan zijn dat sommige bestellingen geannuleerd worden omdat 
wij de items niet meer terug in voorraad krijgen. Dan word het bedrag 
binnen 30dagen geretourneerd.

MAAR NOG STEEDS NIKS ONTVANGEN!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik netjes mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fab and Chic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fab and Chic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door