De manier waarop deze bekende Nederlander zingend in de zaak komt, met z'n hoofd meteen in zo'n oogmetingapparaat terecht komt, vervolgens een flirterig knipoogje naar de bediende maakt met veel te oranje lipstick en weer wat jubelt is gewoonweg misselijkmakend.
Daarbij... Lees meer
al een hele tijd gaat het pootje van mijn bril los zitten en wordt het steeds vastgezet - laatst met locktide door de opticien en nu is de poot is een beetje ontvricht en veert niet meer mee en de... Lees meer
op 2 januari 2018 heb ik een nieuw bril gekocht bij eye wish aan theresiastraat in Den Haag. Deze zou 2 weken later klaar liggen, maar tot op de dag van vandaag (30/01) is ie nog niet klaar. De medewerker... Lees meer
Heden morgen rond 10.45 uur wandelde mijn man en ik uw winkel te Valkenswaard binnen om mijn cadeaubon van € 10,- in te wisselen. Onlangs kocht ik daar een nieuwe bril -overigens zeer tot mijn tevredenheid - en werd gevraagd... Lees meer
In uw winkel in Osdorp stond 1 werknemer die van grote afstand te ruiken was. Niet naar een luchtje maar een penetrante (oud zweet) lucht. Niet waarmee ik in een kamertje wil zitten om een oogmeting te doen. Hij hed... Lees meer
Ik was erg tevreden iver mijn montuur. Het werd alleen vuil door de zuurtegraad van mijn huid volgens de medewerker. De brilmaat 48/16 is gelijk aan kindermontuur en het is voor mij moeilijk een geschikt montuur te vinden. Ik wilde... Lees meer
Februari 2016 een oogmeting laten doen bij Eye Wish
Op 23 februari de bril opgehaald en betaald in de vestiging te Leeuwarden.
In 1 jaar tijd 3 verschillende brillen gehad, wat ook bij u na te zien is, omdat bleek dat de... Lees meer
Bij ophalen van vervangend montuur waarvan verf losliet krijg ik het advies om tijdens de nachtrust het montuur op een doekje te leggen .
dwz dat eye wish mij een montuur verkocht geeft van zeer slechte kwaliteit
maar daarvan de schuld... Lees meer
Eye Wish Opticiens Klantenservice
Antwoordnummer 5008
3769 ZV Soesterberg
Betreft: overschrijding levertermijn
Breda, 19-11-2017
Geachte heer, mevrouw,
Op 02-09-2017 kocht ik bij u een Ray Ban zonnebril op sterkte.
Klantnr:0010302
Artikelnummer 10202290
Omschrijving: rb 3025029/30 55-14
U heeft de specifiek afgesproken leverdatum van 30-09-2017 overschreden. U was... Lees meer
Een prachtige nieuwe gestylde winkel, smaakvol gekleed personeel, mooie verlichting. Tot nu toe allemaal fantastisch. Maar dan moeten er gegeven worden opgezocht in het systeem en wat blijkt men werkt nog met het DOS systeem (alles met functietoetsen weet je... Lees meer