Geachte,
Ik ben in het bezit van een ray-ban zonnebril.. een half jaar geleden heb ik hier nieuwe glazen voor besteld nadat de oude beschadigd waren.. Omdat ik zelf hier de tools niet voor heb ben ik naar een brillenzaak gegaan... Lees meer
Ik heb de bril ongeveer 2a 3 jaar, dit is mij derde montuur ( twee keer kapot geweest)
Er zitten storende plekken op de glazen die er niet af gaan doordat de laag is aangetast. Voor de prijs kwaliteit is dit... Lees meer
In januari 2016 kochten mijn vrouw en ik alletwee een bril bij Eyewish Alphen aan den Rijn voor respectievelijk € 898 en € 958. Beiden dezelfde Rodenstock-glazen voor € 439.50 per stuk. Sinds enkele maanden heeft mijn vrouw problemen met... Lees meer
voorjaar 2017 2 nieuwe brillen gekocht voor mij en mijn vrouw ongeveer 1000 euro ,de bril van mijn vrouw heeft vanaf aankoop tot nu voor problemen gezorgd zoals montuur wat niet goed paste tot slechte glazen met doffe plekken .de... Lees meer
In november 2018 een bril gekocht in Capelle aan de IJssel. Na mijn klachten over de bril zijn de glazen een keer verwisseld. De klachten bleven en met veel gedoe de bril teruggegeven. Onder verwijzing naar artikel 11 van hun... Lees meer
Doordat ik veel last van hoofdpijn heb, heb ik mijn ogen laten opmeten in 2013 bij Pearl. Hier kwam toen uit dat ik van sterkte iets min had en verstandig was een bril aan te schaffen. Dit ook gedaan. in... Lees meer
Al een half jaar geleden vanwege dubbelzien bril met Prisma aan laten meten,recept Optoptrist,en nog diverse nametingen van Eye Wish e.a. opticien
De opticien is niet bij machte om het kijkgedeelte vrij van bijwerking te krijgen,de Prisma werkt door vandaar... Lees meer
was vanmorgen bij Eye Wish Zoetermeer locatie Middelwaard. Vroeg beleefd om een poetsdoekje voor mijn bril. Zo´n simpele vraag leverde een moeilijke kijkende medewerkster op die mij bits en verontwaardigd toebeet dat dit niet meer gebruikelijk is. Na wat voorzichtig... Lees meer
Beste lezer,
Vorige week woensdag had ik een afspraak bij Eyewish gemaakt voor een controle. Mijn multifocale lenzen hebben bevallen mij niet zo goed meer, omdat zowe het ver zien als het lezen steeds minder scherp is.
Ik heb deze lenzen nu... Lees meer
Beste heer mevrouw
Hierbij wil ik een klacht indienen over de prijs verschil tussen 2 Eye Wish vestiging in Amsterdam.
Door een kapot petjes ( links rechts )van mijn montuur van het merk GUGO BOS ben ik naar Eye... Lees meer