Afgelopen woensdag 12 september 2018 heb ik mijn vader die in een verpleeghuis woont en in een rolstoel zit opgehaald om daarna in Haren bij Eye Wish opticiens een nieuwe leesbril te kopen.
Wij kwamen binnen en werden geholpen door een... Lees meer
Hallo
Ik heb vorig jaar september een bril gekocht. Vanaf het eerste moment dat ik de nwe bril op had kon ik niet goed zien. Veraf wazig. Ik heb een na duurste glazen gekocht. Ben terug gegaan en het probleem aan... Lees meer
Geachte heermevrouw,
Als een sinds vele jaren ben ik klant van , vroeger van Maaren brillen , en later Eye Wish
op de heuvel in Geldrop. Ook al woon ik in België ik kom trouw
vanwege de goede service naar Geldrop. U... Lees meer
Een medewerkster van Eye wish komt bij de winkel. De deur is op slot. Ze klopt en kijkt naar binnen. Dan komt een collega aangewandeld waarna ze de sleutel uot gaar eigen tas pakt en de deur opent.
De vraag is:... Lees meer
In december 2017 is de montuur van mijn bril gebroken door een medewerker van eye wish. Omdat ik al onderweg naar Duitsland moest zijn hebben ze mij een tijdelijke bril meegegeven. De medewerker zou kijken of er nieuwe pootjes besteld... Lees meer
Nog geen 2 jaar (garantie 2 jaar) oud en coating van de glazen laat lost. Een zonnebril Ray Ban van € 300,00. Klacht bij de winkel neergelegd. Dat kwam door de warmte (???) Ik dacht dat een zonnebril daar... Lees meer
Bij Eye Wish Roombeek krijg je slechte voorlichting wat je terug als vergoeding Zorgverzekeraar kunt ontvangen. Er werd gezegd dat je na 2 jaar een vergoeding kreeg van 150 euro. Helaas is dit niet waar en moet je alles zelf... Lees meer
mijn zoon van 13 wilde een nieuwe bril.
ik koos voor wat stevige frame.
maar hij wilde de hugo boss.
normaal krijg ik van de opticien een advies of dit wel of niet geschikt is voor een kind Lees meer
Ik wordt iedere week teleurgesteld en aan het lijntje gehouden de medewerkers van eyewish liegen zo hard dat ze hun woorden geloven en alleen maar loze beloftes is het daar en ze zijn zeer ernstig schijnheilig in je gezicht doen... Lees meer
Bijna 2 jaar geleden een bril gekocht bij Eyewish nu 4 glazen verder en nog steeds een probleem.
Bij 1e glazen kon ik zowel rechts als links niet goed zien, alles wazig. Melding van gemaakt en kon een nieuwe meeting plannen.... Lees meer