Klacht: Extreem lange levertijd internetabonnement

op 23 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

De levertijd van mijn Vodafone Thuis abonnement is ondertussen al twee maanden te laat. Hierdoor zit ik al sinds Juli zonder internet thuis. Wanneer ik de klantenservice bel (ik wordt nooit op de hoogte gehouden door Vodafone) wordt mij verteld dat het een probleem met de \”poortcapaciteit\” is, en dat ik kan kiezen tussen wachten of het opzeggen van mijn abonnement.Bij dat laatste wordt dan wel vermeld dat dit waarschijnlijk geen zin heeft. Ondanks dat ik geen informatie over vergelijkbare zaken kan vinden, en dat het hele probleem ronduit belachelijk klinkt ben ik geduldig gebleven tot nu toe. Ik heb alleen niet het gevoel dat dit geduld beloond wordt, en ik voel me aan het lijntje gehouden. Kortom: ik heb de indruk dat Vodafone niet haar uiterste best doet om dit probleem op te lossen.

Ik wil dat Vodafone haar verplichtingen nakomt, en mij zo snel mogelijk internet levert zoals beloofd. Mocht dit niet kunnen, dan wil ik graag communicatie van Vodafone bij iedere poging die zij ondernomen hebben om dit probleem op te lossen, zodat ik kan zien dat er aan dit probleem gewerkt wordt zonder de ellende van de klantenservice te moeten doorstaan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door k03n