Klacht: Extreem hoge stookkosten terwijl meter niet uit te lezen was volgens hun eigen monteur lezen

op 02 april 2016 over Techem in de categorie Energieleveranciers

Wij moeten een bedrag van ruim 1000 euro bij betalen terwijl ik al de jaren zelfs terug kreeg en er niets veranderd is in de gezinsleden in huis en ook nog een zachtere winter dan andere jaren.
En als klap op de vuurpijl bleek de meter waar we volgens techem het meest verstookt zouden moeten hebben geen display meer te hebben en niet uit te lezen zijn volgens hun eigen monteur, dus is die ook vervangen maar kregen daar al geen bewijs van, wat wij al heel vreemd vonden.

Wanneer er een duidelijke verrekening komt op de rekening van 2014/2015

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Techem over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Techem in behandeling genomen

Heeft op 06 september 2016 om 21:05 geantwoord

Nou de klacht is nog steeds niet opgelost want de monteur vertelde ons dat de meter zover stuk was dat hij totaal niet uit te lezen was .en toch moeten we de rekening betalen mvg mevr roef

Reactie van de melder van de klacht Karinroef1970

4 maanden geleden - Wonen breburg en techem werken onder één hoedje en maken in deze gebruik van hun machtspositie en worden we dus gewoon opgelicht

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Techem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Techem

Heeft op 06 december 2016 om 13:29 geantwoord