Klacht: Extra Kosten op Factuur Vodafone

op 18 december 2012 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

ik krijg nu sinds een maand of 2/3 ectra kosten wekelijks in rekening gebracht.

het betreft hier rekeningen van:
CM Telecom BV
Future Target BV
CallfactorySafeklick

deze Kosten komen wekelijk terug op de factuur met diverse diensten. Ik heb geen enkel idee wat dit is of waarom ik dit betalen moet.

Belangrijker is hoe ik hier vanaf kom.
ik heb vandaag al de volgende stappen ondernomen:
Ingeschreven op www.smsdienstenfilter.nl

wat kan ik nog meer doen?
Groeten Danny

Gewenste Oplossing:

graag zou ik willen weten hoe ik van de diensten af kom en hoe ik eventueel mijn geld terug kan krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 04 januari 2013 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

Alle klachten die gemeld zijn door dannyclassen