Klacht: extra kosten na betaling tickets bij BudgetAir

op 08 augustus 2016 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Ls,

Het probleem waar wij tegenaan gelopen zijn is het volgende.
Daar wij op 05-08-2016 om 01:05 een vlucht van Bali naar Amsterdam hebben gemist, zijn wij behoorlijk van de regen in de drup terecht gekomen.

Wat te doen nu wij de vlucht hadden gemist als gezin!
Wij hadden ons vergist in de dag i.p.v. vrijdag op zaterdag 05/06 had het van donderdag op vrijdag 04/05 moeten zijn en hierdoor de vlucht gemist
Overmaat van ramp hebben wij 4 nieuwe tickets moeten bestellen bij BudgetAir, (on-line goedkoop) die ons later nog eens, los van het bedrag van € 3420,- die wij inmiddels al betaald hadden, 5 uur later, opnieuw een rekening van € 620 opgaven, opmerking BudgetAir; de boeking on-line is niet juist doorgekomen.
(het bedrag van 3420 euro kon wel netjes overgemaakt worden maar een bevestiging van de tickets niet) en intussen (de stoelen waren nog steeds beschikbaar) de tickets 150 euro duurder waren geworden.

Zelf wilde ik het geld direct terug gestort hebben om te zoeken naar een andere oplossing, dit was mogelijk maar het zou ± 3 dagen duren voordat dit op mijn rekening zou staan.
Financieel was ik niet bij kas om dit te dragen en hebben wij ons met deze valstrik in zee moeten laten gaan. Kortom € 3420,- plus nog eens extra € 620. Gemene verkoop manier.
Het bedrag dat bijna net zo veel als de tickets die ik eerder bij Vliegticket.nl had besteld, met dien verstande dat deze retourtickets waren.

Vraag: wat kan ik doen en verwachten!

Dat ik het extra bedrag van 620 euro terug betaald krijg.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budgetair in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door rogierpol