Klacht: Extra bussen inzetten

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Arriva,

Door de vergadering in de dienstregeling is er in de ochtend een buurtbus van 6:50 ingezet van wesenthorstlaan Ulft naar Terborg station toe. Het nadeel hiervan is dat de buurtbus vol zit. Er zijn maar 8 stoelen vrij in de buurtbus waardoor er haltes worden overgeslagen waardoor je op de volgende bus moet wachten en dus te laat op school komt. Ik vind dit erg vervelend.

Met vriendelijke groeten,

Femke Jonker

Gewenste Oplossing:

Dat er in plaats van de buurtbus een grote Arriva bus van gendringen naar Doetinchem station vertrekt waardoor er geen haltes worden overgeslagen zodat er genoeg plek is in de bus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 19:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Femkejonker,

Niet leuk om te lezen dat de buurtbus van Ulft naar Terborg 's ochtends zo vol zit dat jij bij de halte achterblijft. Ik snap dat je daar van baalt. Ik stuur je klacht over de volle bus intern door naar de vervoerkundige in de regio zodat er naar de materieelinzet gekeken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Femkejonker