Klacht: Extra bussen inzetten

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,

Door de vergadering in de dienstregeling is er in de ochtend een buurtbus van 6:50 ingezet van wesenthorstlaan Ulft naar Terborg station toe. Het nadeel hiervan is dat de buurtbus vol zit. Er zijn maar 8 stoelen vrij in de buurtbus waardoor er haltes worden overgeslagen waardoor je op de volgende bus moet wachten en dus te laat op school komt. Ik vind dit erg vervelend.

Met vriendelijke groeten,

Femke Jonker

Dat er in plaats van de buurtbus een grote Arriva bus van gendringen naar Doetinchem station vertrekt waardoor er geen haltes worden overgeslagen zodat er genoeg plek is in de bus.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 19:29 geantwoord

Beste Femkejonker,

Niet leuk om te lezen dat de buurtbus van Ulft naar Terborg 's ochtends zo vol zit dat jij bij de halte achterblijft. Ik snap dat je daar van baalt. Ik stuur je klacht over de volle bus intern door naar de vervoerkundige in de regio zodat er naar de materieelinzet gekeken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering!

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Femkejonker