Klacht: Extra bussen

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo Arriva,

Ik woon in Hilvarenbeek en het is me nu al een aantal keer overkomen dat de bus vol zit en ik er niet meer bij kan (bus van 7:50). De volgende bus komt pas om 8:04 en als ik die bus pak haal ik het met mijn school niet ! Mijn vader heeft me nu al een aantal keer naar school gebracht en dat is ook niet fijn voor hem ! Jullie moeten gewoon eigenlijk nog een extra bus inzetten die meteen achter de bus van 7:50 komt.

Mvg,
S van Raak

Ik ben tevreden als er een bus extra erachter aan rijd zodat niemand meer met dit probleem zit.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedemorgen S v R, Oh jee, niet fijn om te lezen dat de bus vol was! Zou je kunnen aangeven met welke lijnbus je wilde reizen en bij welke halte je wilde instappen? Met vriendelijke groet, ^JE Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht S v R

1 jaar geleden - Beste je webcareteam Arriva, Ik moet altijd bus 142 hebben om 7:50 bij de Doelenstraat in Hilvarenbeek. Ik moet naar het centraal station Tilburg omdat ik moet overstappen om naar school te komen. Mvg, S v R

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 10:22 geantwoord

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb het gemeld in de regio.

^JE
Arriva Webcareteam