Klacht: extra betalen voor defect automaat?

op 17 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

afgelopen weekend moest ik met de trein vanuit Sliedrecht baanhoek naar Dordrecht, maar toen ik op station baanhoek aankwam, kwam ik er achter dat de automaat kapot was, en dus kon ik me ov niet opladen. de conducteur zei dat ik gewoon kon instappen en in Dordt me ov-chip kon opladen. echter toen ik in Dordt me ov had opgeladen en en door de poortjes wou stappen gaf hij aan dat ik niet genoeg saldo had, toen heb ik het nogmaals opgeladen, en toen had ik genoeg maar ik betaalde wel 10 euro voor een reis die normaal 2,20 kost. dit is een belachelijk groot verschil. jullie automaat op station Sliedrecht baanhoek is kapot maar ik betaal daarom nu wel bijna 4 keer de rit prijs.

ik wil graag dat me 10 euro vergoed wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 september 2017 om 22:32 geantwoord

Beste t.v.h.

Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met een automaat en de poortjes van Arriva. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.

Voor het terug vragen van te veel ingehouden saldo op de OV-Chipkaart kun je een verzoek indienen via ons contactformulier. Deze kun je vinden via de volgende link: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm?regioid=91641

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door t.v.h