Klacht: Extra betalen voor 2e bestuurder

op 01 mei 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alles online geregeld. Ik zou rijden maar mn vrouw heeft het geboekt op haar creditcard omdat ik er geen heb. Komen we na een dik uur wachten ( slechts 8 personen voor ons 2 man achter de balie ) eindelijk aan de beurt moeten we 80 euro extra betalen omdat er zogenaamd een 2e chauffeur betaald moest worden. Het totaalbedrag van de autohuur was slechts 120. En nu dus ineens 200. Echt belachelijk mn vrouw gaat geen seconde achter het stuur zitten en online werd hier niets van vermeld. Toen we hier wat van zeiden werd het engels van de medewerkster ineens een stuk minder goed.

Gewenste Oplossing:

Aangezien er geen sprake was van een 2e bestuurder zou ik dit bedrag volledig terug willen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 26 mei 2017 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jaime bruynesteyn