Klacht: Extra betalen op de luchthaven

op 26 september 2016 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op maandag 22-08 zijn wij van Izmir naar Adana gevlogen. Wij hadden tickets geboekt incl. 30kg bagage per persoon. Bij het inchecken op Izmir werd er aangegeven dat we maar voor 15kg per persoon betaald zouden hebben. Ondanks de bevestiging in de mail moesten we toch terplekken bijbetalen. Sunexpress gaf ons wel gelijk maar vertelde ons dat het een fout van Tix is dat ze dit niet aan hun hebben doorgegeven. We hebben al het bewijs meegrekegen en naar Tix gemaild zodat we ons geld via Tix terug konden krijgen. Helaas nog steeds geen reactie ontvangen na meerdere mails verstuurd te hebben.

Graag zien wij het teveel betaalde geld zo snel mogelijk terug op onze rekening.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tix.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tix.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tix.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tix.nl

Heeft op 26 september 2016 om 14:58 geantwoord

Beste Kim,

Bedankt voor je bericht.
Het spijt ons te lezen over de gebeurtenissen en het ongenoegen dat er is ontstaan. Wij kunnen ons goed voorstellen dat dergelijke problemen over gereserveerde ruimbagage niet gewenst zijn en het reisplezier niet ten goede doen. Onze excuses hiervoor. Wij hopen oprecht dat je ondanks alles, alsnog een fijne reis hebt gehad.

Daarnaast ook onze verontschuldiging voor de verlate reactie vanuit het contact center. Zij hebben helaas te kampen met extreme drukte en zijn daardoor niet in de mogelijkheid de e-mails van onze reizigers binnen het gewenste termijn te beantwoorden. Zij doen hun best iedereen zo snel mogelijk van antwoord te voorzien. Echter, omdat wij kunnen begrijpen dat je klacht niet nog meer vertraging kan oplopen, zullen wij de afhandeling van onze collega’s overnemen. Wij zullen de claim in behandeling nemen vanuit deze Customer Care afdeling en je zult begin deze week meer informatie van ons mogen ontvangen via e-mail. Mocht je tot die tijd verdere vragen hebben, schroom niet ons te contacteren via e-mailadres: customercare@tix.nl, zodat wij deze vragen direct kunnen meenemen in de afhandeling.

Customer Care
TIX.nl