Klacht: exrta sfschrijving bij inchecken en ongelofelijk slechte behandeling bij info

op 25 maart 2013 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Vanochtend ,25 maart 2013, was ik ingestapt bij tramhalte Vlietlaan dus lijn 7 richting CS. Ondanks dat ik 1 ster jaarabonnement heb,er was toch extra afgeschreven (voor zoveelste keer)Omdat naar mijn mening chauffeur niet opgelet heeft en niet juiste zone ingetoetst had. Hij kwam van 2 ster zone .
Omdat `t zo vroeg was en ik onderweg was naar me werk,had ik besloten om vanmiddag dit gemaakte foutje recht te zetten bij info balie (Beurs) en voor zoveelste keer.
Zoals gepland had ik na me werk langs Beus gegaan .En toen gebeurde `t. Oude meneer achter de balie was beetje pissig ten eerste omdat ik dat zomaar vroeg.Dat hij niet zo kan zien of `t inderdaad wat extra is afgeschereven of niet.Of ik `t in goede zone ingestapt ben of niet.En moet hij op mijn “blauwe ogen” geloven. En dat ik eigenlijk meten aan conducteur van desbetreffende tram of bus moest vermelden zodat hij of zij meteen kan afschrijving noteren zodat ik mijn geld terug kan krijgen. Maar als je dat inderdaad aan conducteur vermeld , krijg je te horen dat ze niets van weten en dat je toch aan info balie bij RET moeten vragen. Dat was trouwens nieuwe info dat ze mij ooit gegeven hadden.Terwijl dat meer op een smoes leek.Uiteindelijk had hij ontbrekende bedrag teruggezet op de kaart met de smoes dat hij voor ene keer zou doen.Maar als hij gelijk had zou hij dat nooit never gedaan hebben wat ik ook zou zeggen. Naar mijn mening had hij totaal GEFAALD in z`n werk.
Ik kwam net van mijn werk , ik was moe , ik wou naar huis dus meneer kreeg geen reactie van mij. Maar ondanks geen reactie bleef hij maar door en door gaan. Dus ben ik besloten deze klacht te schrijven.
Ik ben van mening dat wij als reizigers aan jullie gemaakte regels zich moeten aanhouden alleen zolang “de regels” en vooral RET personeel op ÈEN lijn zitten.
Voorbeeld : als er iets extra onterecht afgeschreven is , wordt als volgende gedaan : ene keer bedrag wordt meteen terug gezet op je kaart .Ene keer krijg je een formulier die je moet invullen en opsturen naar RET en je krijg misschien over twee weken je geld . En de nieuwste manier had ik vanmiddag te horen gekregen en ook nog op klant onvriendelijke manier.

zolang er geen duidelijke regels zijn ben ik en blijf ik ontevreden.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door star-12