Klacht: Klacht korting 15 euro

op 18 juni 2018 over Expresso Nederland in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vorige maand kleding gekocht bij expresso
Er was een mooie aanbieding ,als je voor 100 euro kocht kreeg je 15 euro korting ,ik had gekocht voor meer dan 160 ,dus zou je verwachten dat de 15 euro er dan vanaf getrokken wordt ..dus niet !!
Ik heb meerdere artikelen besteld en retour gedaan
Maar het bedrag wat overblijft was meer dan 160 euro. !er is maar 8 euro van het bedrag af gehaald ,het bedrag wordt verdeeld over alle artikelen (dus ook die retour zijn gegaan )zei die vrouw van expresso !nou ik vond het maar raar !ik heb contact opgenomen en ik ben zeer ontevreden en er wordt niks mee gedaan!!schandalig vind ik dit !!ik ben helemaal klaar met expresso !er zijn zoveel merken en bedrijven met goede service !voor mij geen expresso meer ,al gaat t om maar 7 euro ..Slechte zaak !!

Ik had gehoopt dat expresso die 7 euro zou verrekenen ,dan was ik tevreden!maar er wordt niks mee gedaan !!ze maken mooie reclame 15 euro korting bij besteding vanaf 100 euro ,maar er klopt in mijn optiek niks van!!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expresso Nederland

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expresso Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gmengeri