Klachten over Expresso Nederland

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Expresso Nederland zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Expresso Nederland in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 klachten gemeld
1.0 /10
2 stemmen
2

Tijdslijn

Klacht korting 15 euro

Klacht van op 18 juni 2018 over Expresso Nederland in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vorige maand kleding gekocht bij expresso Er was een mooie aanbieding ,als je voor 100 euro kocht kreeg je 15 euro korting ,ik had gekocht voor meer dan 160 ,dus zou je verwachten dat de 15 euro er... Lees meer

Slechte kwaliteit

Klacht van op 27 augustus 2015 over Expresso Nederland in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb diverse kledingstukken uit de collectie zomer 2015 gekocht bij espresso van hè merk.expresso. Twee vesten zijn naar de knoppen naar een maal wassen op 30 graden met een fijnwasprogramma. De eerste is enorm gekrompen en bij de tweede... Lees meer

al 1 of 2 jaar is de bezorging van pakketjes uit engeland bedroevend. weken wachten op bezorging is geen uitzondering. pakketjes werden tot nu uiteindelijk wel bezorgd door expressonederland, na heeeeel lang wachten. op het moment wacht ik al weer een... Lees meer

Ook ik heb twee! pakketjes laten bezorgen uit het Verenigd Koninkrijk via Royal Mail. Beiden zijn door Expresso Nederland bezorgd toen ik niet thuis was en ook op mijn mailtje wordt niet gereageerd. Zowel op het in de telefoongids vermelde... Lees meer

Ik trof op 31/08 een briefje aan van Expresso Nederland dat men geprobeerd heeft een pakketje te bezorgen maar ik niet thuis was. Ik heb teruggemaild met een verzoek een bezorgafspraak te maken. Daar is niet op gereageerd. Tot 4 keer... Lees meer