Klacht: excursie gibraltar

op 15 juli 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Op 07/7/2017 boekten wij een excursie naar Gibraltar voor een bedrag van 236 euro,We hebben aan de hostess waarbij de boeking gebeurde ,gemeld dat één van onze kleinkinderen zijn paspoort verloren was en een gewettigd papier van identiteitskaartverlies bij zich had. Er werd door haar NIET vermeld dat wij met dit document GEEN toegang zouden krijgen tot Gibraltar.
Bij het opstappen heeft de gids ons gemeld dat het MOGELIJK was dat we de grens niet over mochten met dit document. Maar aangezien wij de excursie reeds geboekt hadden en hier geen melding van ontvangen hadden van de hostess ,hechtten wij daar minder belang aan.
Aan de grens van Gibraltar werd ons de toegang geweigerd.De gids vertelde ons dat we maar aan de grenspost moesten wachten op de terugkomst van de excursie en er het beste van moesten maken.
Wij vonden dit echter onverantwoord met 2 kinderen zo lang te wachten en hebben een taxi genomen terug naar het hotel met als kosten 73 Euro

De hostess had ons in dit geval de boeking van deze excursie niet mogen aanbieden en de gids had ons GEEN toelating mogen geven mee te gaan.
We hebben een vergoeding ontvangen van 45 euro als schadeloosstelling van een NIET gemaakte excursie van 236 euro + 73 euro taxikosten.
Voor deze kosten hadden wij graag een schadeloosstelling of een tegoedbon.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door floren