Klacht: Dag

op 06 september 2013 over Excellent in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in mei samsung galaxy 54 gekocht.31 juli gsm binnen gedaan want toestel laad niet meer op.Na 4 weken kregen we telefoon van excellent we hadden 3 keuzes 1 GSM DAAR LATEN 2GSM TERUG LATEN KOMEN EN VERZENDINGSKOSTEN BETALEN OF 3 202 EURO BETALEN.Ze beweren dat we het de kabel verkeerd ingestoken hebben maar dat gaat onmogelijk.Er kan ook iets al fout gezeten hebben toen we hem kochten.Ik ben echt niet tevreden over gang van zaken.Je hebt garantie maar ze hebben toch altijd een uitleg.We zijn thuis met 4 en hebben allemaal een samsung ik heb ook een schilderszaak en
wilden een samsung i pad kopen maar ik denk dat ik niks meer koop van samsung omwille van niet nakomen garantie

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag van de garantie genieten ofwel een bon van 200 euro voor mijn volgende aankoop.
merk samsung
serienummer 357197054294296

Mvrgr. Rudi

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Excellent

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Excellent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door knabbelpen