Klacht: EVR – klantenservice

filipeservo op 08 februari 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik heb vnadaag al 3 keer contact opgenomen met de klantenservice van abn-amro over min EVR registratie van 3 jaar geleden omdat ik graag met de afdeling in contact zou willen komen die hierover gaat, echter gaat dit helemaal fout. ik word telkens van kant naar kant gestuurd en weten de meeste werknemers van klanten service niet eens wat een verwijzingsregister is. zo word er ook al nu 3 keer in mijn hoor opgehangen (zelfs terwijl ik deze klacht schrijf). het lijkt alsof niemand mij te woord wil staan hierover en dat is zeer frustrerend vooral als het om zaken gaan die nogal spoedend zijn.

als ik contact kan krijgen met de afdeling van abn-amro die hier wel over gaat.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

1 jaar geleden - Goedemiddag heer/mevrouw, Jammer dat het contact niet soepel verloopt. Wat is je vraag over jouw EVR registratie? Als wij jou in dit systeem hebben geplaatst heb je hier destijds een brief ontvangen met alle informatie. Ook de gegevens om contact met ons hierover op te nemen. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 22 februari 2021 om 09:35 geantwoord

Op 8 februari hebben wij deze klacht in behandeling genomen. De klacht ging over een EVR registratie. We hebben gevraagd naar wat er precies aan de hand was met deze registratie, waarop er geen reactie meer heeft plaatsgevonden. Verder hebben we aanvullende uitleg gegeven over hoe het proces bij ons loopt. Omdat er geen reactie is geweest in de tussentijd, sluiten wij deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door filipeservo