Klacht: Evergreenz

op 15 oktober 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Vanmiddag een tafel besproken voor vijf personen bij Evergreenz. Bij aankomst blijkt gereserveerde tafel niet vrij te zijn. Konden kiezen: wachten of aan een vier persoons tafel gaan zitten. Gekozen voor laatste oplossing om het iedereen zo makkelijk mogelijk te maken.
Bestelling van drinken gedaan. Wat blijkt… tafelnummers kloppen niet. Geen probleem. Groep van tien personen komt binnen. Geen plek voor. Wij aangeboden om aan andere tafel te gaan zitten zodat de groep bij elkaar kon zitten.
Na een kwartier wachten, kregen wij ons drinken. Yes! We kunnen eten! Helaas…. alle borden op. Na wederom lang wachten komt er iemand aan met borden. Vechten om een bord te kunnen pakken. Te laat omdat wij onze kinderen natuurlijk ook bij ons hebben. Eindelijk een bord kunnen krijgen. Vlees in rap tempo op. Oké. Dan maar even twee kleine stukjes en kijken we straks wel weer.
Na twee keer eten opgehaald te hebben, wilden we toch graag een schoon bord. Maar helaas… wederom de borden op. Uiteindelijk met half volle maag weer terug gekeerd naar het huisje.

Volgende keer betere organisatie en structuur binnen het bedrijf

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 17 oktober 2016 om 09:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mkoops