Klacht: Eveloppen

op 09 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Hoe lang gaat INGBank nog door met ouderen pesten en afzetten omdat ze niet kunnen internetbankieren…..Nu moeten we weer voor enveloppen gaan betalen….en ik hebb het geprobeerd, maar kan ze op het ogenblik niet bestellen…waarom niet ???? Ik krijg wel een nieuw boekje met acceptgiro’s, maar géén enveloppen…Doet U aub niet zo moeilijk en stuur ons de enveloppen gewoon….bij de giro kregen we die altijd op elk postkantoor en.bij jullie per gratie Gods af en toe 20……..ik kan niets meer betalen…fraai is dat !!!! Doe hier iets aan en stuur die enveloppen gewoon. Afz. Fam. Loosveld

Als ik bij elk boekje een pakje enveloppen krijg meegestuurd. Dat is toch normaal....

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 09 augustus 2016 om 16:25 geantwoord

Beste mevrouw Loosveld,

Het spijt me te lezen dat het niet lukt om de enveloppen te bestellen. Zo wordt het versturen van overschrijvingskaarten natuurlijk erg lastig. De enveloppen kunt u bestellen via onze website (https://www.ing.nl/de-ing/enveloppen/index.html) door IBAN en Postcode in te vullen. Als u hier problemen ervaart kunt u ook bellen met onze klantenservice voor assistentie. Mijn collega's zijn doordeweeks bereikbaar van 8.00-21.00u via 020 22 888 88 en zaterdag van 9.00-17.00u.

Julita
ING Webcare