Klacht: Trein geannuleerd

BrekelmansDebby op 29 mei 2024 over eurostar in de categorie Treinvervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zouden dit weekend naar London gaan voor een evenement met Eurostar.
Onze trein zou 19:30 vertrekken, pas na 2,5 uur wachten werd ons medegedeeld dat de trein kapot was (was half 7 al bekend), dat we weg konden en het morgen nog maar eens moesten proberen. Wij wonen gelukkig dichtbij dus snel naar huis om onze tickets over te zetten naar de volgende dag; resultaat vrijdag geen plek, zaterdag geen plek. Dan zouden we dus ons evenement missen 🙁
Gelukkig konden we nog wel een vliegticket regelen en een taxi richting Schiphol waardoor we op vrijdagochtend alsnog aankwamen en naar ons evenement (enigszins verrot want niet geslapen).
Eurostar geeft je dan wel het geld van de heenreis terug maar vergoed dus helemaal niets van de extra gemaakte kosten!!! Alleen als we in Nederland een hotel hadden geboekt, maar dat had ook niet uitgemaakt want we konden toch niet de volgende dag met de volgende Eurostar.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het heel erg waarderen als Eurostar een deel wil vergoeden van de extra kosten wij genoodzaakt waren te maken om alsnog op tijd in London te komen.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over eurostar
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eurostar

Reactie van de melder van de klacht BrekelmansDebby

1 jaar geleden - Eurostar heeft ons nauwelijks op de hoogte gehouden wat de oorzaak was van de in eerste instantie vertraging terwijl toen al duidelijk was dat de trein kapot was, ze hebben ons zeker 2 uur in de wachtruimte laten wachten. Ze gaven aan dat wij opnieuw een boeking konden maken de volgende dag wat niet mogelijk was want het was volgeboekt en Eurostar heeft niks gecompenseerd aan extra kosten die wij hebben moeten maken om alsnog naar ons evenement te kunnen de volgende dag

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eurostar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BrekelmansDebby