Mijn Klacht:
Wij zouden dit weekend naar London gaan voor een evenement met Eurostar.
Onze trein zou 19:30 vertrekken, pas na 2,5 uur wachten werd ons medegedeeld dat de trein kapot was (was half 7 al bekend), dat we weg konden en het morgen nog maar eens moesten proberen. Wij wonen gelukkig dichtbij dus snel naar huis om onze tickets over te zetten naar de volgende dag; resultaat vrijdag geen plek, zaterdag geen plek. Dan zouden we dus ons evenement missen 🙁
Gelukkig konden we nog wel een vliegticket regelen en een taxi richting Schiphol waardoor we op vrijdagochtend alsnog aankwamen en naar ons evenement (enigszins verrot want niet geslapen).
Eurostar geeft je dan wel het geld van de heenreis terug maar vergoed dus helemaal niets van de extra gemaakte kosten!!! Alleen als we in Nederland een hotel hadden geboekt, maar dat had ook niet uitgemaakt want we konden toch niet de volgende dag met de volgende Eurostar.
Gewenste Oplossing:
Ik zou het heel erg waarderen als Eurostar een deel wil vergoeden van de extra kosten wij genoodzaakt waren te maken om alsnog op tijd in London te komen.
