Klacht: Slecht werkende website

op 04 april 2018 over eurostar in de categorie Treinvervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al de gehele avond een treinreis met hotel te boeken.
Heb nu al een aantal keer al mijn gegevens in moeten vullen om vervolgens te lezen dat er een probleem is met het boeken vsn hotels, er geen hotels meer voor deze datum zijn, mijn gekozen kamer niet meer beschikbaar is.
Hierna moeten alle gegevens weer opnieuw worden ingevoerd, om vervolgens weer een ander probleem te lezen.
Telefonisch geprobeerd uitleg te krijgen. Na tien minuten een engelse dsme aan de telefoon gekregen die me niet kon helprn, me door zou verbinden met iemand snders waarna de verbinding werd verbroken.
Zal mijn zoon moeten vertellen dat we toch niet naar londen gaan
Waardeloos

Gewenste Oplossing:

Ik wil persoonlijk iemsnd sprekrn van eurostar om uitleg te krijgen en de mogrlijkheid om het gekozen hotel te kunnen boeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eurostar

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eurostar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oppenbak