Klacht: Restitutie bij vertraging overstap Eurostar

John Lambert op 04 juni 2024 over eurostar in de categorie Treinvervoer

Ik heb bij Eurostar een 16 mei Schiphol-Londen op 16 mei geboekt. De vertraging tussen Schiphol en Brussel bedraagt ongeveer 50 minuten, tussen Brussel en Londen ongeveer een half uur. Door de eerste vertraging mis ik de overstap in Brussel en kom zodoende 2,5 uur later in Londen aan. Een verzoek om compensatie wordt afgewezen omdat de vertragingen van de beide reisonderdelen gescheiden worden beoordeeld.

Ik ben tevreden als mij de compensatie van 50 %, zoals die door Eurostar wordt voorgespiegeld op de website, wordt toegekend.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over eurostar
Download hier uw brief

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eurostar

Reactie van de melder van de klacht John Lambert

1 week geleden - Je verzend een klacht en wordt dan bedankt voor het geven van feedback. Of er iets met de klacht gaat gebeuren? Telefonisch wordt alleen naar procedures verwrzen. Kortom. Onduidelijkheid.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eurostar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Lambert