Klacht: Waardeloze service van Eurosender

op 02 juli 2018 over Eurosender in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had Eurosender ingeschakeld om een pakket op te halen in mijn woonplaats en te brengen naar Het Verenigd Koninkrijk. Eurosender heeft daarvoor DPD ingeschakeld. Op de dag dat het pakketje opgehaald zou worden is de chauffeur naar een totaal andere straat gereden en trof daar niemand aan. Wij waren de hele dag thuis op het opgegeven adres. Na per keer 15 minuten in de wacht te hebben gestaan (de telefoonverbinding werd twee keer verbroken) hebben we met DPD afgesproken dat ze op zaterdag het opnieuw zouden proberen. Maar omdat ik ook geklaagd had bij Eurosender hebben die weer een heel andere afspraak met DPD lopen maken op de komende maandag! Na het nederlandse nummer te hebben gebeld kreeg ik een Indiase meneer die gebrekkig engels spreekt. Die kon niet tegen mijn geïrriteerde toon en kon alleen iets stotteren over dat zij hun afspraak konden cancelen. Ik heb gezegd dat ze moesten wachten tot deze middag of DPD nog mijn kant op komt. Wat een service-loos waardeloos bedrijf. Eurosender kan geen klantgerichte service geven. Nooit meer gebruik maken van Eurosender.

Als mijn pakket zonder zorgen en door professionals op de plaats van bestemming komt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eurosender nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michael de Wee