Klacht: Schade toeberekend niet door ons

YCE van der Duin op 30 december 2016 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 maanden verder en eindelijk alle papieren van europcar ontvangen inclusief foto’s van schade aan deze bus. Echter ze hebben de binnenkant en bovenkant bus ook maar even meegenomen. Nu is het schadebedrag wel verklaarbaar. De bumper aan de linkerkant is langs een paaltje gegaan en hierdoor viel de bumper eraf en een lichte beschadiging van achterlicht. Er zat een deuk onder de bumper die niet door ons aangebracht is en willen we daarom niet betalen. Nu worden alle kosten richting ons berekend en hiermee ga ik niet akkoord.

Gewenste Oplossing:

Ik wil alleen de bumper en achterlicht betalen, niet meer niet minder

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Europcar over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Europcar in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Hai Robin, dank voor het doorgeven van de klacht. Het is wel bijzonder, sinds het bij jullie geregistreerd staat, komen ze wel in actie. Helaas sinds 2 januari (een bevestiging van de klacht) niets meer gehoord. Ik wacht maar weer rustig af, ik ben tenslotte nog maar een jaar bezig om onze onschuld te bewijzen. Gr. Yolanda van der Duin

Alle klachten die gemeld zijn door