Mijn Klacht:
KOPIE VAN GESTUURDE MAIL
Goeiendag,
Had voor zaterdagochtend (11.45u) 30 juni een Peugeot 208 gereserveerd en direct betaald (€ 75.59). Ten behoeve hiervan een Europcar account aangemaakt. De auto af te halen op Maastricht Airport. Aldaar ruim optijd gearriveerd. Er was niemand van uw organisatie ter plekke. Een personeelslid van de luchthaven meldde mij: dat doen die van Europcar altijd zo, ze brengen dan de auto’s. Geruime tijd gewacht. Toen er niemand arriveerde de telefoonnummers aangegeven in de hal vele malen geprobeerd (043 en 088). Alleen maar keuzes en wij zijn gesloten; heette het.
Uiteindelijk gaf een mevrouw van het grondpersoneel mij een 020 telefoonnummer. Hier een medewerkster gesproken en de situatie uitgelegd. U wordt teruggebeld door de manager; haar reactie. Niemand heeft mij gebeld en heb ook geen mail ontvangen. Uiteindelijk ben ik maar gegaan. Toen ik in de middag op mijn account keek was de status door u gewijzigd in geannuleerd. Tevens wachtende in de hal twee Amerikanen met dito probleem met reservering Europcar.
Maandagmorgen naar uw 088 nummer gebeld. Een meneer aan de lijn die de rollen omdraaide en aan de gegevens als reserveringsnumners en huurdetails niet voldoende had, en meende dat ik inspanning moest plegen om bewijs aan te leveren; over leveren gesproken. Geen begrip voor mijn zeker terechte ergernis. Heb zelf niet aan mijn afspraken kunnen voldoen door uw toedoen. Het weekend was verpest. Te gek voor woorden!
Hoor graag zo spoedig mogelijk uw inzet hiermee om te gaan!
Groet,
Jean Dupuis
Gewenste Oplossing:
Geld terug storten, compensatie en excuses voor het negeren en niet onderkennen klacht
