Klacht: betaling van een boete 40414070

nayl op 04 april 2018 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klantnum: 40414070

Beste,
in de maand november huurde ik een wagen voor 10 dagen, in de maand januari krijg een mail en met vraag om te betalen, ik stuur een mail terug met de vraag van zijn deze betaling.
Na paar weken terug krijg een mail met antwoord dat het gaat om een boete ik betaal deze.
in de maand april krijg terug een mail met vraag van openstaande rekening van betaling, ik stuur terug een mail en vraag over wat het gaat , krijg terug antwoord van boete
mijn vraag is de volgende wanneer men een mail stuurt dan moet en tenminste een uitleg in staan over wat het gaat.
bij telefonisch contact krijg ook te horen dat ze deze boete naar mijn adres zouden gestuurd hebben ( nooit ontvangen) na daar inzien zou de adres fout zijn ( niet mijn schuld). tijdens de verhuring heeft men kopie genomen van de identiteitskaart waar alle gegevens instaan .

Gewenste Oplossing:

Mijn redelijk voorstel is: wanneer iemand een boete krijgt is normaal dat deze zelf betaald, maar in deze geval om de boete naar en verkeerd adres te sturen en me hier verantwoordelijk voorstellen, en tweede een mail sturen zonder enige uitleg alleen maar met de vraag van betaling vindt ook niet kunnen,
ben bereid om mijn boete te betalen maar de andere kosten vindt ik dat ik geen schuld hier aan heb.

om je kanten te behouden en niet andersom
met vriendelijk groet

Laaraj

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Europcar

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Europcar nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Europcar in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Europcar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Europcar

Heeft op 20 juli 2018 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw Laaraj,

Via klacht.nl zag ik helaas vertraagd uw bericht. Ik betreur uw ervaring. Kunt u mij uw reservering en of huurcontractnummer doorgeven? Dan zal ik uw klacht nader onderzoeken. U kunt uw klacht doorsturen naar mij via ons web formulier op onze website www.europcar.nl. U mag naar mij en deze klacht verwijzen.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door