Mijn Klacht:
Klantnum: 40414070
Beste,
in de maand november huurde ik een wagen voor 10 dagen, in de maand januari krijg een mail en met vraag om te betalen, ik stuur een mail terug met de vraag van zijn deze betaling.
Na paar weken terug krijg een mail met antwoord dat het gaat om een boete ik betaal deze.
in de maand april krijg terug een mail met vraag van openstaande rekening van betaling, ik stuur terug een mail en vraag over wat het gaat , krijg terug antwoord van boete
mijn vraag is de volgende wanneer men een mail stuurt dan moet en tenminste een uitleg in staan over wat het gaat.
bij telefonisch contact krijg ook te horen dat ze deze boete naar mijn adres zouden gestuurd hebben ( nooit ontvangen) na daar inzien zou de adres fout zijn ( niet mijn schuld). tijdens de verhuring heeft men kopie genomen van de identiteitskaart waar alle gegevens instaan .
Gewenste Oplossing:
Mijn redelijk voorstel is: wanneer iemand een boete krijgt is normaal dat deze zelf betaald, maar in deze geval om de boete naar en verkeerd adres te sturen en me hier verantwoordelijk voorstellen, en tweede een mail sturen zonder enige uitleg alleen maar met de vraag van betaling vindt ook niet kunnen,
ben bereid om mijn boete te betalen maar de andere kosten vindt ik dat ik geen schuld hier aan heb.
om je kanten te behouden en niet andersom
met vriendelijk groet
Laaraj
