Klacht: Eurocards De Rijp

op 05 oktober 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Zoals elk jaar boeken wij onze vakantie en weekendjes via booking.com en altijd tevreden. Dit jaar waren we niet zo tevreden.
2 weken vakantie in Nederland , eerste week in hoophuizen Hulshorst:
leuke bungalow maar waren” VOLLEDIG “omringt door schoolkinderen die een midweek met school op uitstap gingen.ZEKER leuk voor hen maar wij gaan speciaal in september op vakantie voor de rust. Hier kunnen jullie zeker niet aan doen maar wij zijn direct naar de receptie geweest om te vragen of er eventueel een ander huisje ter beschikking was maar dit ging niet omdat het geboekt was via boeking.com en niet via hun eigen site. JAMMER!!!
Tweede week geboekt in europarcs resort De Rijp (weeral heel mooi !!!) Het probleem daar was de rekening. Wij hadden een huisje geboekt voor 2 personen maar dit was een huis voor 8 personen ( omdat alles voor minder personen reeds geboekt was) We hadden een mail van jullie ontvangen met het bedrag van 333,40 euro. Bij aankomst moesten wij 439euro betalen. Hebben dit betaald (was erg druk aan de receptie) Keken daarna factuur na bleek dat ze alles berekend hadden voor 8 personen ( city tax , bedlinnen,…) Na de drukte terug geweest naar de receptie maar konden dit niet meer veranderen GEBOEKT VIA BOOKING .COM !!! Dus twee maal hetzelfde antwoord!!! In het vervolg boeken via de site van park zelf? We hadden geen mail gestuurd voor de eerste week maar wilden dit na het incident met de tweede week wel mee vermelden. We hopen op een of andere tegemoetkoming van uw kant voor het ongemak en de -teveel- betaalde kosten

gegevens 1e boeking: droompark bad hoophuizen
boekingsnr. 162114
gegevens 2e boeking: europarcs resort de rijp
reserveringnr. 1651229110

mvg,

joris vermeulen en véronique peeters
rupelmondestraat 60
9150 bazel
belgië
0473 802 372

schadevergoeding

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door iggypop