Klacht: Bestelling EDI55287 slimme stekkers

op 14 juni 2019 over Euro2Deal in de categorie Deal-Sites

– 24-5 aankoop gedaan set van 3 slimme stekkers, per iDeal betaald €45,90. Direct (automatisch) bevestiging ontvangen;
– 28-5 nog geen mail ontvangen over de levering, per mail klacht naar klantenservice.
– 29-5 ontvang ik een mail dat het bestelde niet op voorraad is en het onbekend is wanneer er geleverd kan worden.
Getracht te bellen naar Euro2Deal met op de website vermelde telefoonnummer 09001943.Nummer blijkt onjuist te zijn en ik wordt doorverwezen naar nummer van Goedkoper.nl 020-2443612.
Klantenservice aan de lijn – na enig wachten – dat ik van mijn bestelling afzie als geen zekerheid omtrent levering kan worden gegeven. Dat kunnen ze niet, dus ik annuleer de bestelling en verzoek mijn geld terug te storten. Tevens meld ik, dat op de website een foutief telefoonnummer wordt vermeld.
Ik bevestig dit telefoongesprek per mail.
-7-6 heb ik nog geen betaling ontvangen. Ik bel nog een keer naar Goedkoper.nl. Dan wordt er gezegd dat er een mail verstuurd is dat er 6 juni geleverd zou worden. Ik heb die mail noch de levering ontvangen en herinner ze eraan dat het nu de 7e is en a) er nog steeds niets is ontvangen en b) ook niets is terugbetaald, zoals ik 29-5 per telefoon heb verzocht en per mail heb bevestigd.
Mij wordt verzekerd dat het nu alsnog wordt doorgegeven en dat de betaling na het Pinksterweekend in orde wordt gemaakt.
– 11-6 stuur ik per mail een herinnering dat ik op mijn mail van 29-5 geen enkele bevestiging heb ontvangen en dat ik op 7 juni nogmaals heb bevestigd mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te willen. Ik stel ze in deze mail ook in gebreke en verzoek vóór vrijdag 14 juni mijn geld terug te storten.
– 14-6: opnieuw gebeld. retourbetaling is volgens de klantenservice nog niet eens in behandeling genomen. Omdat nu meer dan een redelijke termijn voor zowel levering als retourbetaling wel als verstreklen kan worden beschouwd meld ik dat, indien er maandag geen betalingsbevestiging volgt, ik geen andere keus meer heb dan aangifte te doen en een klacht bij zowel de betreffende Geschillencommissie als de Consumentenbond te deponeren.
Ik heb dit opnieuw per mail bevestigd. Intussen lijkt het me goed dit hier met iedereen te delen.

Verontschuldigingen en terugbetaling. Verder zal ik met Euro2Deal en Goedkoper.nl geen zaken meer doen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Euro2Deal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Euro2Deal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PPL.Weening