Klacht: EU Bundel misleidend !!!!! Helemaal niet opgelost !!!!

op 24 juli 2015 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Sinds 1/1/2015 ben ik klant, ik heb een databundel van 500mb in Nederland. Per maand gebruik ik rond de 300 Mb. Nu heb ik de EU bundel ingesteld, en heb in Italië slechts één dag mijn G3 aangezet. Resultaat 189 Mb op één dag !!!!!!!!!! Rekening € 47,29. Het toestel geeft gewoon het normale verbruik aan, over de hele maand tot nu toe slechts 167 Mb en dat is inclusief het gebruik in Italië. Net met de klantenservice gebeld, ze hebben geen idee hoe dat komt. Ook hebben ze geen idee waarom de verbinding niet stopt na 50 Mb. Waarom dan niet 4x €2,- als het gen 50mb is maar 200mb ? Ze hebben geen idee. Ordinaire misleiding die EU bundel !! Een dikke min voor Youfone !!!! De EU bundel dient maar één doel het openzetten van je G3 in het buitenland !!! De eerste SMS van Youfone was 15/7/2015 om 18:12 “U heeft 80% van uw datalimiet bereikt. Bij 100% word uw dataverbinding verbroken. Wilt u doorgaan? Stuur een SMS naar 1330 met de tekst ‘Ja’ Het tarief voor data is 0.25 EUR/MB” slechts 6 minuten later om 18:18 volgde deze SMS “Uw datalimiet van EUR 60.50 is bereikt. Wilt u doorgaan? SMS’JA’ naar 1330. Het tarief voor data is 0.25 EUR/MB. Wilt u de datalimiet volledig uitschakelen? SMS ‘datalimiet uit’ naar 1330. Een SMS dat de EU bundel bijna op was is voor die tijd helemaal niet verzonden door Youfone. Om 21:07 kreeg een SMS met de volgende tekst: “Beste Youfone klant, let op! Je hebt minimaal 70% van je EU bundel verbruikt. Groet, Team Youfone” Nu is de EU bundel 50 Mb dus om 21:07 dat is 169 minuten later heb ik blijkbaar 70% van 50 MB is 35 Mb gebruikt. Hoe kan dat, hier wordt toch geknoeid of vergis ik mij. Zie foto de verzonden SMS berichten. De klacht is helemaal niet opgelost !!!!!!!!!

Een eerlijke behandeling van deze klacht !! En niet een tekstje sturen met onjuiste informatie en de klacht snel op opgelost zetten om maar boven aan het lijstje van oplossingen te staan. Erg goedkoop van Youfone !!!!!
Nogmaals mensen trap er niet in in die EU bundel, je ziet hoe je door Youfone word behandelt. Echt waardeloos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 29 juli 2015 om 16:44 geantwoord

Verwezen naar het eerder gegeven antwoord. Wij hebben al antwoord gegeven op alle vragen en uitleg gegeven over de EU module en dataverbruik in het buitenland. Nogmaals excuses aangeboden voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Buwalda