Klacht: Eten veel te zout

op 20 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L. S.,
Ik ben een trouwe klant van Lidl, maar ga dit toch heroverwegen. Ik heb gemerkt dat in veel producten ontzettend veel zout zit. Als Lidl wil bijdragen aan allerlei gezondheidsklachten van mensen dan moeten ze vooral zo doorgaan.
Gezondheidsklachten betekent druk op ons zorgsysteem en dat is wat wij met zijn allen betalen.

Gewenste Oplossing:

Er is onlangs een initiatief gestart onder producenten om o. a. het zoutgehalte in producten terug te dringen. Als Lidl schermt dat ze de beste groenten- en fruitretailer zijn, dan ligt hier een kans om ook op dit vlak uit te blinken. En dan is het aan de consument om meer zout in zijn eten te doen. Er is ook zo iets als maatschappelijke verantwoordelijkheid voor bedrijven denk ik zo.... Erick de Braal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 september 2016 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Erick de Braal