Klacht: Erge waterschade door lekkende kunstofkozijnen gezet in 2014

op 27 december 2017 over Kozijnengilde in de categorie Aannemers

Het zetten van de kozijnen was dramatisch. Het vroor buiten waardoor kitranden loslieten, maar na repareren nog steeds niet mooi afgewerkt zijn. De ruiten zaten er scheef in wees een familielid ons terecht op en de kozijnen zijn daardoor opnieuw gezet. Resultaat schade aan kozijnen, lelijke kitranden en vieze plekken achtergelaten in ons huis. De ergste tegenslag is dat we sinds een week erge waterschade hebben bij alle 3 de kozijnen doordat ze zijn gaan wijken en er kieren zijn ontstaan die voor ons niet zichtbaar zijn.

Graag zou ik willen weten of er nog enige vorm van garantie is? Op de offerte staat officieel 10 jaar, maar begreep dat ze intussen failliet zijn gegaan.

Als een proffessional komt kijken wat er gedaan moet worden om de kozijnen weer dicht te maken en we hierdoor geen waterschade meer kunnen krijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kozijnengilde

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kozijnengilde nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vidani