Klacht: Erg vies en tegen gevallen

op 21 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Het huisje zat vol met spinnenwebben het rook heel muf binnen.Op de site staat er is een indoor speelparadijs dit was echter nog geen 20 vierkante meter groot.Zeer tot geen animatie wat ik overigens niet ben gewent van centerparks.We waren met 4kinderen die overigens al snel waren uitgekeken.Als het bij de plaza druk was kon je zeer lang op.je bestelling wachten waar op je de bediening aansprak en als antwoord kreeg personeel tekort en het glaswerk is allemaal vies en hebben maar 1 bar medewerker.De kinderen konden smiddags niet een ijsje halen pas naar 4 uur was de snackbar open.We hadden voor centerparks gekozen maar het is zeer tegen gevallen dit keer.Overigens waren ze ook constant aan het zagen aan bomen wat een zeer vervelend geluid was constant

Een compensatie zou minimaal op ze plek zijn het huisje was niet goedkoop en al helemaal niet voor een gezin met 4 kinderen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juli 2017 om 11:27 geantwoord

Op 21 juli jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs telefonisch contact opgenomen met de gast. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gast tijdens zijn verblijf heeft ondervonden. Als compensatie heeft de gast een cadeaubon ontvangen welke geldig is op een volgend verblijf in één van onze parken.

Alle klachten die gemeld zijn door Gradus06