Klacht: erg koude woning

op 22 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste lezende,
Op 3 februari zijn wij met ons gezin en ouders bij jullie aangekomen voor een lang weekend centerparcs Zandvoort. boekingsnummer:2491773
gezin 4 en 3 kinderen 2×8 jaar 1x 5 jaar

Onze reden was een verjaardag van onze tante/zus is ongeneselijk en wilde haar laatste verjaardag vieren met de hele familie. Wij wonen in Zuid Limburg en de rit heen en terug is voor onze kinderen telang.
Aankomende op het park kregen we netjes meteen een sleutel van het huisje.
Toen we daar binnenkwamen (15.30) was het steenkoud: (lees 9 graden). Uiteraard hebben we meteen de verwarming omhoog gezet. Omdat het zo koud was hebben we onze spullen gepakt en zijn met de kinderen en opa en oma gaan zwemmen. Rond 20.30 waren we terug in het huisje en nog steeds ijskoud. inmiddels gaf de verwarming 13 graden aan.
Ikzelf heb meerdere operaties in mijn rug gehad en kou werkt daar echt niet goed bij. Onze tweeling is gevoelig voor kou en zijn daardoor snel verkouden kortademig enz. Oma heeft last van artrose en krijgt hierdoor erg veel pijn in de handen. Opa had het er ook zwaar mee.
Uiteraard hebben we meteen gebeld met de klantenservice en ze stuurde iemand langs.
Deze meneer was erg aardig maar gaf aan er weinig aan te kunnen doen omdat de leidingen oud waren, t park dicht is geweest en de huishoudsters de verwarming waren vergeten aan te zetten.
Hij gaf ons een kachel voor boven en extra deken en wat houtblokken.
De kinderen hebben de avond met dekens voor de tv gezeten en t liefst wilde we allemaal naar huis. Eenmaal naar bed gaande bleek de kachel boven gewoon koud en had deze niet gewerkt.
We hebben onze kinderen met de dikste kleding naar bed gebracht en zelfs toen voelde t vochtig nat en koud aan.
Als we niet een heel belangrijk feest hadden was ik nog op dat moment vertrokken. Als zoiets in mijn eigen huis zou gebeuren zou ik ze elders hebben ondergebracht.
De volgende ochtend was het beneden 16 graden in huis. We hebben deze dag bewust niet in het huisje doorgebracht en zijn na een bezoek aan het strand maar richting feest gereden (amsterdam). Ondertussen nogmaals contact gezocht met klantenservice. Daar kwamen we 2 uur lang niet door. Uiteindelijk iemand aan de telefoon gehad en gemeld dat die kachel het boven niet heeft gedaan en of er een ander kon komen en gevraagd om hout zodat t warm zou zijn als we terug zouden komen van het feest. toen we terugkwamen rond 22.30 lag er inderdaad hout en was t inmiddels 18 graden maar t voelde nog heel koud aan. we hebben gebruik gemaakt van de kachel en toen werd t eindelijk enig sinds comfortabel. De zondagochtend was het dan 20 graden beneden (boven was nog steeds koud). we hebben toen besloten met de kids nog te gaan jumpen en t strand te bezoeken. (de tweeling had last van hun luchtwegen en een kou gevat) en zijn toen zondagavond maar naar huis gegaan.
Het was echt een verschrikkelijk weekend waarna de week die volgde iedereen flink verkouden was/is. Erg jammer en voor ons nooit meer centerparcs. Dit alles koste ons ook nog €445,-

teruggave/ tegemoetkoming van de reissom. excuus en reden waarom er in deze situatie niet een andere huisvesting wordt aangeboden?

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 23 februari 2018 om 11:29 geantwoord

Op 23 januari jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gasten tijdens hun verblijf hebben ondervonden. Als compensatie heeft de gast een cadeaubon ontvangen welke geldig is op een volgend verblijf in één van onze parken.

Alle klachten die gemeld zijn door sandradahler