Klacht: Erg gevaarlijk rijden

op 06 juli 2017 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Gisteren had ik de bus 126 genomen van Schiedam centrum naar Maassluis. Nadat de bus enkele minuten later kwam, konden we instappen.
Nadat de chauffeur al begon te rijden, voelde ik mij niet veilig. De chauffeur reed ongelofelijk erg hard, waardoor ik en mijn baby een paar keer bijna omvielen. De chauffeur reed roekeloos en keek niet om naar zijn passagiers. Vervolgens was het stoplicht op oranje en wilde de chauffeur waarschijnlijk doorrijden, maar besloot het laatste moment dat toch niet te doen… waardoor mijn baby bijna omviel ondanks dat de kinderwagen op de rem stond en we met ze twee de wagen vast hielden. Ik werd erg boos en riep naar de chauffeur dat hij rustig aan moet en rekening moet houden met ons. Ik voelde me totaal onveilig in de bus, en ben zowat 10 keer tegen iets aangestoot ommezelf te beschermen en mijn baby natuurlijk.

Ik zou tevreden zijn als de chauffeur rekening houdt met 'gevoelige' passagiers. Ondanks dat ik met mijn baby daar was is het gewoon logisch als een chauffeur normaal rijdt en niemand daar last van heeft.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meryem Elhamouchi