Klacht: Er worden verschillende prijzen gehanteerd

op 28 september 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij jullie prijs op gevraagd van een kozijn -glas-rooster-rolluik geintreGeerd dat kon bij jullie niet(daar is geld mee te verdienen ) maar goed al dat ik zag bij jullie kozijnen 100 euro uit Polen helemaal compleet ik dacht hier moet zijn .ik heb bij jullie tot 4 a 5 terug moeten komen maar het was vacatie tijd er moest naar de leverancier gebeld worden naar veel keer terug komen kreeg ik een telefoontje dat de rolluik niet geleverd kon worden .wat kost het dan kozijn-glas-rooster 250 euro dus ging de besteling doen de man die dit gezecht had was niet te vinden nu was het 383euro dan kunnen we het ergens anders bestellen dus niet in Polen ik was niet zo tevreden maar ik had er al veel tijd in gestoken dus het kozijn maar besteld opdracht nr 31717604

Gewenste Oplossing:

Dat de prijs 250 euro is
En dat als ik andere kozijnen bestel geheel geïntrigeerde kan kopen bij jullie
Kozijn-glas-rooster-rolluik.

IK HEB KASSA GEVRAAGD WAT DOOR DE TELEFOON GEHANTEERD WOORD MOET MEN NA KOMEN
MET VRIENDELIJKE GROETEN AAJ VAN ROESSEL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ad van Roessel