Klacht: Er staat nu dat mijn klacht opgelost is maar ik weet van niets!

op 21 juni 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

U geeft aan dat mijn klacht opgelost is maar ik had vandaag zelf maar weer eens gebeld nadat ik wedererom niets hoorde van de bijenkorf ,dus gebeld om te vragen wanneer ik nou een reactie kan verwachten maar ze hadden het druk met de sale gehad volgens de meneer aan de telefoon maar hij zou in zijn notitie schrijven dat mij klacht nu prioriteit zou krijgen?

Gewenste Oplossing:

Dat ik nu eindelijk een tegoed bon van de slechte Armani broek krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 21 juni 2016 om 17:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

De reden dat één van de klachten op opgelost is gezet omdat deze dubbel is binnen gekomen. De eerste klacht die de klant heeft gestuurd is in behandeling. Ook deze klacht is nu weer dubbel binnen gekomen en ook deze gaat op opgelost omdat de klacht al in behandeling is genomen. Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Gordeau