Klacht: Er is een advertentie geplaatst zonder mijn toestemming op 1-7-2017

op 01 augustus 2017 over Facebook in de categorie Social Media

Zaterdag 1 juli heb ik een filmpje gepost op Facebook en instagram.
**Mooi, het blijft een hit. De laptop op maat.**

Voordat ik het filmpje poste heb ik mijn bedrijf op instagram zakelijk gemaakt en geconnected met Facebook. Het verliep allemaal niet zo vlot want plots was ik regelmatig off line. On- off on-off. Heb enkele keren getracht om filmpje gewoon normaal te posten. Lukte niet en heb het laten gaan. Tis weekend dacht ik soix, maandag weer een dag.
Enkele dagen later hoor ik van vrienden dat ik een advertentie had geplaatst!!!??? HUH?

Ik wil geen advertentie plaatsten.
Ik heb zwaar mijn twijfels of het überhaupt nut heeft. Sinds laatste 2 jaar vertrouw ik Facebook niet meer.

Later kreeg ik een factuur van 88,00 euro…ding dong!!
Als ik 88 euro zou investeren zou ik ik een mooi filmpje hebben gemaakt en niet dat wat nu online was geplaatst.!

Ik betwijfel ook of deze klacht wel serieus wordt behandeld. Ik wilde geen klacht versturen omdat ik het idee heb dat ik tegen een computer babbel.

Maar zag vanochtend weer een factuur dus tijd voor wat actie;
Deze ontvangen op 31juli
Transactie-ID: 1362015813913447-2689937 € 47,87

Deze heb ik ontvangen op 2 juli;
Transactie-ID: 1370545186393850-2639818 € 39,63

Dus ik heb waarschijnlijk 2 advertenties geplaatst…huh???
1 jaar geleden kreeg je van Facebook een mogelijkheid tot bevestiging als men een advertentie plaatst; dezen heb ik ook natuurlijk niet voorbij zien komen. Want dan had ik absoluut op ANNULEREN gedrukt.

Ik hoop dat we dit rechtvaardig kunnen oplossen.

Rian van Eyken

Ik ben tevreden, als ik mijn geld terug krijg.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rian van Eyken