Klacht: voldoet niet goed

op 31 januari 2018 over Epson in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb hem naar bcc gebracht bilderdijkstraat ze hebben de koppen vervangen die waren niet goed bleek toen hij eindelijk weer terug kwam zat hij los in de doos toen de verkoper daniel van bcc hem eruit haalde

alles viel los hij kon het onderstuk nog net vast houden hij stopte hem weer in de doos dus slechte service hij deed niets meer
nu kwam ik vanochtend weer ik vind dat epson tegen bcc moet zeggen geef die vrouw een nieuwe 245

nu blijft alleen maaar hangen dat epson slechte kwaliteit is en bcc slechte service geeft

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik een nieuwe krijg aangezien hij ook los is gevallen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Epson over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Success