Klacht: Klacht over niet serieus nemen van klacht

op 22 maart 2018 over Epson in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een jaar geleden kochten wij een printer van Epson van 170 Euro. De printer heeft vanaf de start een veelheid aan problemen gehad. Wij hebben na het laatste nieuwe probleem besloten Epson op de hoogte te stellen van onze klachten. Dit was hun reactie:

Geachte klant,

Het spijt ons dat u tegen zoveel tegenslag met ons produkt bent aangelopen, maar hopen u toch in de toekomst weer als klant tegemoet te zien.

Mocht u eventueel verdere vragen hebben zullen wij deze graag voor u beantwoorden.

Met vriendelijke groeten,

e-Service EPSON BeNeLux

Gewenste Oplossing:

Epson neemt onze printer terug en wij kopen een nieuwe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Epson over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door 123syaan