Klacht: Envloppen

op 25 mei 2016 over ING in de categorie Banken

Bel voor Envloppen voor mijn vader die doof is en op de site er niet uit komt. Heb zijn rekeningnummer maar mijn vader moet zelf aan de lijn komen om vragen te beantwoorden. Op mijn werk heb ik mijn vader niet bij de hand en dat om simpel een paar Envloppen. Bovendien hoe kunnen ze aan de andere kant van de lijn zien en horen dat het echt mijn vader is? Het gaat erom dat ik zou kunnen sjoemelen met Envloppen. Mijn vader van in de 80 in de stress want die maakt zich zorgen hoe kom ik in godshemelsnaam aan Envloppen?
Krijg ik de raad dat ik maar gemachtigd moet worden. En dat omdat de bank het verrekt om voor ouderen het simpel te houden.

Als de ING naar ouderen en andere hulpbehoevenden klantvriendelijk worden door te zorgen dat ouderen gewoon Envloppen bij de bank kunnen halen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 26 mei 2016 om 08:49 geantwoord

Beste C Wittenberg,

Wat enorm vervelend om te horen dat het aan de telefoon zo gelopen is.

Ik begrijp inderdaad dat het lastig kan zijn om de enveloppen te bestellen.

Ik zou je graag op de volgende link willen wijzen waarbij het alleen nodig is om je IBAN nummer en je postcode in te voeren en dan worden den enveloppen naar je verzonden:

Groeten,
Jessica
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Oude dove man