Klacht: Enveloppen betaald maar niet gekregen

op 09 oktober 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 11 oktober 2017 om 21:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw De Rooij- Peters,

Wat jammer dat je de enveloppen nog niet hebt ontvangen.

Wij kunnen je helaas niet via dit forum hiermee helpen. Zou je hiervoor contact op willen nemen met de Klantenservice. Zij kunnen dan met je kijken wat er precies aan de hand is.

We zijn vanavond nog tot 23:00 uur te bereiken via de Chat en op Facebook/Twitter. Morgen vanaf 8.00 uur zijn we ook weer telefonisch te bereiken op telefoonnummer 020 22 888 88.

Ik hoop dat je ze snel hebt!

Groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door MDe rooij Peeters