Mijn Klacht:
De wijze waarop een medewerkster van klantenservice mijn ingediende klacht behandelde. Het leek wel alsof ze de inhoud van het klachtenformulier niet gelezen of begrepen had.
Ik ontving een brief van Enexis met de datum 15 januari 2024 Onderbreking elektriciteit
De werkzaamheden zijn op vrijdag 26-01-2024 tussen 07-01-2024 uur .
Tijdens deze werkzaamheden heeft u geen stroom.
Verder vermelden ze ook naar meer informatie hoe schade aan apparatuur kan worden voorkomen.
Aan deze informatie ontbreekt echter nog een heel belangrijke informatie.
Niet iedereen weet dan, dat hierbij ook de telefoon en het internet het hele digitale gebeuren onderbroken is.
Als je dan alleen thuis bent, ben je ook nog van de buiten wereld afgesloten.
Dat betekent :
1) Wanneer een bewoner alleen thuis is bij de onderbreking van elektriciteit ook nog na de
aangegeven tijd, dit niet van zijn adres uit, kan melden.
2) Als de bewoner echter niet thuis is, er gevolg schade kan ontstaan die niet te overzien is.
Ik had de situatie zoals vermeld achter punt 1) .
Enkele uren langer heb ik in die toestand gezeten.
Door mijn aanwezigheid heb onnodig lang in de kou en ben ik onnodig lang verstoken geweest van de buitenwereld.
Dat enixis hierdoor gelukkig niet de situatie heeft gehad zoals achter punt 2)
en dit wil afdoen met een bosje tulpen, vind ik niet kunnen.
temeer omdat ik ze ook niet vermeld in de brief : Onderbreking elektriciteit, ook de telefoon en het internet, het digitale netwerk dus, onderbroken is.
Gewenste Oplossing:
Ik vind dat een ,ik dus, als klant die meedenkt met het voorkomen van deze mogelijke problemen in de toekomst
wel iets anders verdient dan een bosje tulpen.
Ga maar eens na welke schade er kan ontstaan als de onderbreking van elektriciteit van lange duur is.
Ik geef bij de klacht aan wat er schort aan de informatie
Ik geef daarbij tevens een kwaliteitsverbetering voor de brief : Onderbreking elektriciteit.
Een gepast honorarium is hier wel op zijn plaats