Klacht: Monteur kwam niet

op 13 maart 2018 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een afspraak dat de monteur tussen 14:00 en 16:00 bij ons zou komen voor een installatie van een slimme meter. Ik heb de hele dag thuis gezeten and en hij kwam niet. Rond 16:30 heb ik ze gebeld en kreeg ik te horen dat de monteur is langs geweest en dat niemand thuis was. Dit is gewoon NIET WAAR. Hij heeft 16:25 een kaartje in de postbus gedaan, waarschijnlijk omdat ie snel naar huis wilde. Echt slechte service!

Gewenste Oplossing:

De medewerker heeft mijn schuldig gemaakt. Ik wil graag dat de betreffende medewerker daarvoor aangesproken wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Enexis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Enexis

Heeft op 13 maart 2018 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AlexeiY