Klacht: energiedirect verleent gegevens aan callassist? staat bekend met oplichtpraktijken laatste jaren?

op 21 april 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Anderhalve week terug is mijn vrouw ook gebeld. Normaal gesproken is er bij ons de afspraak dat ik alles thuis regel. Ze heeft aangegeven dat ze dat aangaf geen interesse te hebben maar werd ze toch overgehaald. Dat ze dat niet mag beslissen heeft bij ons een prive reden.

Wij hebben thuis veel problemen gehad met beneluxoutlet en dutchluck en playsimpel en nog een paar. Gelukkig zijn wij samen daar bovenop geklommen en gaat het nu weer wat goed.

Toen ik erachter kwam dat ze werd gebeld schrok ik omdat ik niet weer in de problemen wil komen. Want ze gaf aan ons rekeningnummer gegeven te hebben. Voorgaande berichten hebben mij gemotiveerd om ook een bijdrage te leveren.

Punt:

-Dus wij werden gebeld namens energiedirect?
-wel door een calassist bedrijf in turkije?
-rekeningnummer geven wij door aan hen en zij weer aan energiedirect?

Steeds kom ik dezelfde naam weer tegen. Werkt u daadwerkelijk met bedrijven buiten europa? Die callassist heeft ook een facebook pagina waar u een kijkje op kunt nemen.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door meneervanoerss