Klacht: energiedirect verleent gegevens aan callassist? staat bekend met oplichtpraktijken laatste jaren?

op 21 april 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Anderhalve week terug is mijn vrouw ook gebeld. Normaal gesproken is er bij ons de afspraak dat ik alles thuis regel. Ze heeft aangegeven dat ze dat aangaf geen interesse te hebben maar werd ze toch overgehaald. Dat ze dat niet mag beslissen heeft bij ons een prive reden.

Wij hebben thuis veel problemen gehad met beneluxoutlet en dutchluck en playsimpel en nog een paar. Gelukkig zijn wij samen daar bovenop geklommen en gaat het nu weer wat goed.

Toen ik erachter kwam dat ze werd gebeld schrok ik omdat ik niet weer in de problemen wil komen. Want ze gaf aan ons rekeningnummer gegeven te hebben. Voorgaande berichten hebben mij gemotiveerd om ook een bijdrage te leveren.

Punt:

-Dus wij werden gebeld namens energiedirect?
-wel door een calassist bedrijf in turkije?
-rekeningnummer geven wij door aan hen en zij weer aan energiedirect?

Steeds kom ik dezelfde naam weer tegen. Werkt u daadwerkelijk met bedrijven buiten europa? Die callassist heeft ook een facebook pagina waar u een kijkje op kunt nemen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 04 mei 2017 om 14:34 geantwoord

Hallo meneervanoerss,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je na de eerdere problemen probeert te voorkomen dat zoiets nogmaals voorkomt. Ik heb dan ook geprobeerd om te achterhalen of dit bedrijf bekend is bij energiedirect.nl.

Callassist is helaas niet bekend bij ons en wij werken dan ook niet samen met dit bedrijf. Ik wil je adviseren om je rekeningnummer goed in de gaten te houden. Daarnaast wil ik je bedanken voor je melding. Wij gaan er achteraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Simon
Webcare energiedirect.nl

Alle klachten die gemeld zijn door meneervanoerss