Klacht: energiedirect

op 02 april 2013 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in 2012 overgestapt via gaslicht.com naar eon, stedin en eon bevestigen meerdere malen mijn overstap na een klacht op deze site tweemaal telefonisch excuus van energiedirect maanden onterecht geld afgeschreven en nu dreigen met een incasso bureau?? waar blijft mijn teveel betaalde geld ENERGIE DIRECT mag mij alleen nog per mail benaderen ze durven te schrijven verhuist nee ik ben voor mijn verhuizing overgestapt in 2012 via gaslicht.com naar eon bevestigd door stedin en eon en gaslicht.com

Gewenste Oplossing:

uitschrijven per mail bevestigen en teveel betaalde geld terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van EnergieDirect

7 jaren geleden - Beste klant,Uit je klacht begrijp ik dat je over bent gestapt naar Eon en hebben wij onterecht geld bij je afgeschreven.Als ik naar je gegevens kijk, dan zijn me een aantal dingen niet helemaal duidelijk. Daarom zou ik graag telefonisch contact met je willen. Is er een moment dat het je uitkomt waarop we je kunnen bellen. Graag ontvangen we een reactie in een e-mail naar [email protected], Ralf

Bericht van

7 jaren geleden - Beste klant,Vandaag heeft mijn collega telefonisch contact met je opgenomen. Hij heeft uitgelegd dat de levering aan het oude adres niet is overgenomen door E.ON. We hebben hierover contact met hen opgenomen. Doordat het contract bij energiedirect.nl niet is opgezegd en niet is overgenomen door een andere leverancier, hebben wij de levering niet beëindigd. De kosten die in rekening zijn gebracht zijn daarom terecht.De levering is overgenomen door een andere leverancier per 12-03-2013. Via hen ontvangen we de eindstanden, waarna we een eindnota opmaken. Je ontvangt bericht zodra deze is opgemaakt.Met vriendelijke groet,Desiree

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 15 mei 2013 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Inmiddels is de eindnota voor je opgemaakt en leveren we niet langer op jouw naam op het betreffende adres. Het tegoed van de eindnota ontvang je rond de 7e van de volgende maand. Zoals mijn collega al eerder heeft gezegd zijn de kosten die we in rekening hebben gebracht terecht.

Je kunt de eindnota terugvinden op je persoonlijke pagina in Mijn energiedirect.nl.

Groetjes,
Ralf van energiedirect.nl

Alle klachten die gemeld zijn door pjoter