Klacht: Embellagebon

op 31 mei 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag, wilde net een embellagebon inleveren maar die was niet meer te scannen. Filliaalleider werd erbij gehaald en die vroeg of de bon van vandaag was, waarop mijn antwoord: nee was. Hij zei toen dat ik pech had omdat emballagebonnen alleen maar op dezelfde dag ingeleverd konden worden … Vind ik wel een beetje vreemd, want ik heb daar immers gewoon voor betaald en ik heb wel vaker een bon van een week oud ingeleverd! Hoop op een spoedig antwoord…

Gewenste Oplossing:

Als de embellagebonnen weer normaal te scannen zijn zonder een geldigheidsduur !

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 september 2016 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mavis Parinussa