Klacht: Emballagebon afrekening onjuist

op 11 januari 2014 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Bij de Jumbo een krat bier en voor meer dan een euro aan losse flessen ingeleverd, emballagebon gekregen en gecontrolleerd, ong 5,50 euro. Vervolgens kom ik thuis en staat er 1,50 emballageretour. Dat is niet logisch gezien het krat bier alleen al. Ik bellen met de vestigingsmanager Utrecht Franciscusdreef en hij heeft het nagekeken en zegt geen bonnetje in de buurt van dat bedrag te vinden en zegt dat hij daar mee klaar met mij is. Dat is voor te makkelijk, ik ben toch niet gek? Ik kan het krat bier in het magazijn aanwijzen als het moet. Dus ik voel mij opgelicht door de Jumbo. Ik winkel daar sinds kort en dit was de laatste keer, dat is een principekwestie.

Ik wil graag dat de Jumbo een verklaring heeft voor het verschil van het emballagebedrag en het retour op de bon. Ik krijg nog 4 euro van de Jumbo. En ik wil weten wat zo\\\'n vestigingsmanager van de Jumbo wel niet denkt, dat ik gek ben of dat ik ze om de tuin wil leiden? Dat zou betekenen dat Jumbo zijn klanten niet serieus neemt.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 21 januari 2014 om 09:11 geantwoord

Deze melding is ingevoerd in ons systeem, en via die weg aan de klant beantwoord.

Heeft op 25 januari 2014 om 20:45 geantwoord

Jumbo geeft aan dat ze niks fout hebben gedaan ondanks dat ik daar met een krat bier ben binnengekomen(en dit terug te zien is op de camerabeelden). Wat is nu de verklaring, ik ben zo toch geen enkel vertrouwen in die winkel? Ze bieden me een waardebon aan, maar ik wil gewoon mijn 4 euro terug aangezien ik daar nooit meer wil winkelen. Ik kan overigens niet antwoorden via de officieele Jumbo klantenservice wat ook wel gek is.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Jumbo beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Tewdethor